8 Μαρ 2014

"O Kατηγορούμενος", Θεατρική Ομάδα Αιτωλικού - Πολιτιστικού & Μορφωτικού Συλλόγου "ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ"



 
"Ο Κατηγορούμενος"
Toυ Τ. Αρτσερ.

Παίζουν οι ηθοποιοί  (με σειρά εμφάνισης)


Επιμελητής Ενόρκων: Χρύσα Πατίρη

Άλισον Άστον: Μένια Καρβέλη
 
Άντονι Κέρσλεϋ: Νίκος Ευαγγελινός

Άντριου Τζάρβις: Αλέξανδρος Κονομής

Ντέιμ Λάρα Μπάρινγκτον: Αστέρω Περγαντή

Κλητήρας: Δήμητρα Μπαρώνου

Δικαστής Κάρτράιτ: Μαρία Τσιρογιάννη

Πάτρικ Σέργουντ: Γρηγόρης Στράτης

Δεσμοφύλακας: Μαρία Ακρίδα / Μαρία Συρρου

Κόνι Πέιν: Χρυσάνθη Κτιστοπούλου

Άλμπερτ Γούεμπστερ: Κώστας Σύρρος

Χουσεϊν Μασούντ: Δημήτρης Στογιάννης

Άλιστερ Φορσάϊθ: Φιλομήλα Σουλέ
 
Τζένιφερ Μίτσελ: Ντόρα Χαραλαμπους / Ευαγγελία Πατρινού



Ένορκοι: 
Θεατές
 
Σκηνοθεσία: Διονυσία Ολιβώτου
 
Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Μιχάλης Κότσαρης

Πρωτότυπη Μουσική: Γρηγόρης Ευαγγελινός

Τεχνικός Διευθυντής: Πάνος Ακρίδας

Επιμέλεια Ηχου - Φώτα: Δημήτρης Στογιάννης

Κονσόλα Ήχου: Αντώνης Χαραλάμπους / Νίκος Σφυρής

Κονσόλα Φώτα: Δημήτρης Σκουρτας

Φροντιστήριο Ρούχων: Ζωή Υφαντή

Φροντιστήριο: Εύη Τζανετάτου Τραγουλιά / Μαρία Τσιρογιάννη

Κομμώσεις: Μαρία Σύρρου

Μακιγιάζ: Φένια Λύρου / Μαρία Σύρρου / Αστέρω Περγαντή

Τεχνική Υποστήριξη: Στράτος Μπαρούχος  / Δημήτρης Βλαχόπουλος

Μακέτες Έντυπου Υλικού: Αστέρω Περγαντή

Δημιουργία Βίντεο-Trailer / Μοντάζ / Επεξεργασία Ήχου:
Δημήτρης Λάγιος, Ευτυχία Πετροπούλου



Το σήμα της παράστασης φιλοτέχνησε ο Μιχάλης Κότσαρης:

"Σχέδιο, τύπωμα, και πρώτη εν-τύπωση της εικόνας.

Χάραξη και γραφή της σκιάς σε λιτό χρωματικό ρυθμό.

Κίτρινο φως πάνω στην κόρη του ματιού.

Το αιχμηρό κόκκινο που επιμένει και χαρακτηρίζει.

Όλα προυποθέτουν ενοχή και αθωότητα. Το πρόσωπο - εικόνα, δηλώνει την αλήθεια ή κατασκευάζει το ψέμα; Ποιά όψη αυτού του προσώπου θα μας πείσει για το Ναί και το Όχι μας; Ας το αφήσουμε να μιλήσει..."
 
Έφορος Θεατρικής Ομάδας: Αντώνης Χαραλάμπους

Οργάνωση Παραγωγής: Θεατρική Ομάδα Αιτωλικού Πολ. & Μορφ. Συλλόγου

Παραγωγή: © Πολιτιστικός & Μορφωτικός Σύλλογος "Το Αιτωλικό"

Χορηγοί: Αφοι Σφυρή, Τρικαλινός ΑΕ, Soul Cafe, Rigips ΑΕ, Αρτοποιητές, Μηχανουργείο Παν. Χουλιαράς, Εστιατόριο Δημελέ

 

Δείτε τις προγραμματισμένες ημερομηνίες των παραστάσεων
και το Trailer εδώ:

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να πούμε τα υπέρ και τα κατά του συγκεκριμμένου έργου.Πολύ καλή η ερμηνεία των πρωταγωνιστών οι οποίοι με το ταλέντο τους προσπάθησαν να σώσουν την παράσταση.Λάθος επιλογή του έργου,ένα μοναδικό σκηνικό καιπολύ λιτό,κουραστική η διάρκειά του και πλην μιάς εξαίρεσης (Ν.Ευαγγελινός-ρεσιτάλ)στην κίνηση.Το υπόλοιπο έργο ήταν στατικό,στις καρέκλες,με λίγο χιούμορ από έναν μάρτυρα(Κ.Σύρρος).Αυτά εν ολίγοις.

ergo gallery 1998 είπε...

Πραγματικά χαίρομαι που εκφράζετε την προσωπική σας άποψη. Μια θεατρική παράσταση δεν είναι δυνατό να ικανοποιήσει όλους μας, αλλά επίτρεψτε μου να σας δηλώσω ότι άρεσε πολύ στην πλειοψηφία του κοινού και αυτό το γνωρίζω καλά, αφού εισέπραξα το θετικό κλίμα μετά τις δύο παραστάσεις, τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιποι συντελεστές. Η επιλογή του έργου έγινε με δημοκρατικό τρόπο, ψηφίζοντας ανάμεσα σε άλλα και δεν επιβλήθηκε ως αυθαίρετη επιλογή. Το γεγονός ότι ένα μέλος της θεατρικής μας ομάδας είχε πρόβλημα κίνησης λόγω ατυχήματος, ανέτρεψε και εμπόδισε το αρχικό στήσιμο της παράστασης. Παρ' όλα αυτά -αν είδατε και τις δύο εκδοχές του έργου - θα διαπιστώσατε ότι ένα θεατρικό έργο δεν κρίνεται ούτε από τη διάρκεια, ούτε από περιττά εφέ και κινήσεις. Πέρα από την πρόζα, υπάρχει η γλώσσα του σώματος και η έκφραση του προσώπου, που θα συμπληρώσει με μοναδικό τρόπο το θεατρικό σύνολο και που βέβαια δεν αποκτιέται μόνο στις πρόβες αλλά κατα τη διάρκεια θεατρικών μαθημάτων που έχουν γίνει. Πιστευω ότι το κοινό θα πρέπει να μπει στη διαδικασία να "διαβάζει" μια παράσταση και όχι απλά να παρακολουθεί, και σ' αυτό το σημείο η παράσταση κέρδισε το στοίχημα.

Σχετικές αναρτήσεις!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...